JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Johanna - 17 november 2010 14:41

Bebis

En del av mig och en del av Alex


  

Av Johanna - 17 november 2010 13:43


ONSDAG.Idag var vi på det första ultraljudet :) Och vilken känsla.

Det går inte att beskriva hur det känns. Det var en jäkla upplevelse att se lillen röra på sig där inne. Åå va trångt lillen verkar ha det där inne, men som hon sa lillen vet ju inget annat :) Och allt såg bra ut, TACK gode gud för det. 

Bebisen var hela 18cm lång och fick ett nytt födelsedatum den 18April.

Så nu har jag brytnings dag på tisdagar inte på fredagar som vi trodde först.

Så ist är vi nu i 18+1 :) Och nej, vi tog inte reda på könet och jag trodde att jag skulle vara mer nyfiken men det räcker med att bebisen växer som den ska och mår bra där inne.Något annat bryr jag mig inte om :) Fast självklart så vill ju en del av mig veta om det är en tös eller pojk.

Men men 5månader kvar nu sen får jag se :) hehe


Ska försöka få upp en bild på lillen våran.

Ovido - Quiz & Flashcards