JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Johanna - 10 november 2010 21:59

Magen


  

Av Johanna - 10 november 2010 21:41


ONSDAG KVÄLL. Måttligt härliigt att komma hem idag. Vilken dag inte en kotte på birsta, tror det bara var personal som gick och handla i butikerna. 

Men nått som jag blir så förvånande över är att de varnar människor för att ge sig ut på vägarna om man absolut inte måste åka någonstans. Då pratar vi absolut måsten.

Och vilka är det som kommer in först på birsta?!

Joo dessa mammor med barnvagnarna.

Jag fattar inte, är det så jäkla viktigt att åka till birsta när det är kaos på vägarna.

Det helt vansinnigt. Och det lustiga av allt är att de är där även innan halv elva.

Va hemma och mys med bebisen ist, eller gå ut och lek i snön. 

Aja till nått annat ikväll fick vi besök av Björn som hade varit och sett GIF spela.

Så då passade vi på att ta lite kvällsfika med honom :) Det var mumma de.

Nu blir det mys och tv-tittande.


Snart får jag träffa min mamma.. längtar <3


Av Johanna - 10 november 2010 08:11


ONSDAG. Idag vaknade man med att det är alldeles vitt utanför. Hihi jäklar vad det snöar. Tur att det inte är så kallt eftersom man ska ta promenad till bussen sen.

Och idag ska jag inte glömma Ipoden, fyy va jobbigt det är att jobba utan musik. 

Och idag kommer det bli en lång dag eftersom de säger att man ska stanna hemma och det betyder ingen shopping i birsta. Men men man kan ju hoppas att det kommer lite folk som är shopping sugna :) Kom så hjälper jag er :P


Guuu vad jag längtar till nästa vecka, tänka att få se lillen som är i magen, och jag hoppas att allt är ok. Och att det ser jätte bra ut.

Men det är bara en vecka kvar.

Men nu måste börja göra mig klar för jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards