JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Johanna - 29 november 2010 08:39


SÖNDAG 1:A ADVENT. Igår så tog vi en väl behövd sovmorgon, sjukt trött jag var.

Men det kan beror på att i lördas så gick jag ut för första gången sen jag blev gravid.

Eller ut och ut vi gick ner på stats för att se Daniel Adams-Ray.. ÅÅ det var grymt.

Jag tror till och med lillen gillade det, för på söndag morgon då sparkades hela morgonen. Han diggade väll musiken fortfarande :P hehe det var senare på fm de började lugna ner sig där inne. När vi var ute på stats så träffade man Chrisse och Gustav. Chrisse tycker att vi ska ha betting på när lillen ska ploppa ut.

så de första datum och kön har kommit in :)  


Chrisse: 14/4 Pojke
Gustav: 17/4 Flicka



Igår firade vi in 1:a advent men att gå på stan och dricka glögg :)

Hur mysigt som helst, sen när vi kom hem bakade vi peppakakshus :) hehe..

Eller vi ska fortsätta idag med huset :) Få se hur det går att bygga ihop det.

Men nu måste jag äta frulle och klä på mig innan jag börjar :S stress..



Av Johanna - 29 november 2010 08:35


Min Vecka


Måndag: 10-19


Tisdag: 10-19 20.V Nu har vi halva tiden kvar :)


Onsdag: Ledig 19-21Jobb


Torsdag: Ledig Middag med H&T


Fredag: 10-19 Julbord :) mumma


Lördag: 10-17 Mamma & Hasse kommer?!


Söndag: 12-16 

Ovido - Quiz & Flashcards