JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Johanna - 5 november 2010 22:43

FREDAG KVÄLL. Igår var jag som sagt så himla duktig, eftersom jag både städade förrådet och lgh. Och jäklar vad det tog tid. Började halv elva och satt mig i soffan vid tre tiden. Phuu svettigt värre.

Alex kom hem vid 17, och då tyckte han att jag hade varit så duktig :) hehe

Så jag fick en present :) Hihi En Thomas Sabo berlock.

Och motivet var en barnvagn. Hur fin som helst. Jag vet inte om det är för att jag har gravid hormoner i kroppen, men om jag blev rörd.

Den var så söt. 


Idag har jag jobbat till 10-19 i city plus morgonmöte. Så lite seg var man när man kom hem.

Imorn då ska jag iväg till Sofia för en tjejkväll. Vet inte riktigt vilka det blir men det blir iaf film och gotta :) Trevligt trevligt..

Aja men innan man får gå dit är det jobb 10-17. 

Så nu blir det till att krypa mot sängen...

Av Johanna - 5 november 2010 22:39


Barnet V.17

Vikten har fördubblats de senaste två veckorna. Barnet har koncentrerat sig på att organen ska växa och utvecklas och har hittills varit ganska smal.

Nu börjar den samla på sig fett. Fettet behövs för att kunna hålla värmen när barnet kommer ut, men också för att skydda de inre organen.

Vikt 170 gram.


llustration: Svenska Grafikbyrån


Ovido - Quiz & Flashcards