JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Johanna - 3 november 2010 13:22


ONSDAG. Började dagen med massa tv-tittande :) sweet de. Speciellt när man är ledig :) Sen ringde det från försäkringskassan, eftersom det blev nått fel med blanketterna jag lämnade in :/ Hmm lite less blev jag eftersom jag även ringde och frågade hur jag skulle fylla i det så de skulle bli rätt..suck..

Men så glad och trevlig som man är så löste det sig.. Hoppas jag. För jag sprang runt halva stan bara för att lämna in en ny blankett. Såå hoppas att jag för lite cash nu då. Sen avslutade jag med att gå på ICA för att inköpa lite jordgubbar, men det kostade 35:- för en halv liter och det tyckte jag inte att det var värt så det blev vindruvor och plommon ist :) Mumms.. Sen kom Alex och bjöd på lunch :) 

Och nu är jag hemma så jag ska väll försöka gräva ner mig i alla kläder jag har :) Huua men men lika bra att ha det gjort för jag kommer ändå in i nått längre..


Ovido - Quiz & Flashcards