JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Johanna - 11 november 2010 18:46


TORSDAG KVÄLL. Nu har vi ätit lite gröt och mackor de fick bli våran middag idag :)

För Sova kom tidigare än vad vi trodde. Men de var ju bara bra :) 

Som det ser ut nu så ska vi skicka iväg sängen till Norge för de ska göra en bedömning. Och han är absolut den bästa killen att ha med att göra.

Så förhoppningsvis så kommer allt lösa sig.

Nu blir det tvättstugan för vi ,man måste ha lite rena kläder nu när vi drar mot blge :) och herreguud vad jag längtar. Ska bli såå kul.

Så jag ska även hinna med packningen ikväll.

Men det fixar jag medans jag kollar på Robinson!

Av Johanna - 11 november 2010 08:26


TORSDAG. Idag blir det jobb 10-17 för jag tänker hoppa över lunchen för ikväll kommer SOVA. Därför idag ska vi komma fram till om vi har fått fel fasthet på sägen vi köpte för några års sen.  Och jag hoppas verkligen att vi har fått fel säng.

Snälla säg att vi har fått fel säng. 

Men som sagt först blir det jobb. Måste se till och göra klart lönerna idag.

Så jag inte får arga arbetskamrater...

Såg precis att det var -5 nu.. huua kallt

Ovido - Quiz & Flashcards