JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under mars 2009

Av Johanna - 23 mars 2009 18:32


Kom på att jag den här låten är ju såå jävla skön :) Den här låten kommer vi spela rätt mkt här hemma :) Lyssna och njut :)

Asher Roth - "I Love College"





Av Johanna - 23 mars 2009 18:25


TI, han är ju såå grymt bra :) Älskar hans nya skiva.. Värsta coola snubben :P Det här är en av mina favvo låtar :) Lyssna och njut :)

T.I Feat. Justin Timberlake- Dead And Gone


Av Johanna - 23 mars 2009 18:10


Min Vecka 



Måndag: 10-15  fick jobba extra till kl 16:45 


Tisdag:  Ledig  Måste in och jobba 8-12



Onsdag: 14-20


Torsdag:  Ledig :)  Tvätta kanske?


Fredag:  10-15  


Lördag:  10-18



Söndag:  10-18



Måsten i Veckan

Jag har inte såå många måsten den här veckan :) Sköönt!!


  • Tvätta
  • sola
  • Handla lite mat 



Av Johanna - 23 mars 2009 17:53


Helgen har varit toppen, det var jätte kul och träffa Familjen igen :)

och nu dröjer det inte såå länge innan vi träffas igen :) det blir bra de..

Just ja, jag fick träffa Brorsan tjej Olivia, fin tjej :)

vad har vi gjort då?, jag och mamma gjorde Birsta på lördagen,medans Hasse och Alex var på hemsön och greja lite. På kvällen gick vi ut och åt :) såå gott och trevligt :) kan inte bli bättre än så! Tusen tack (igen) för maten Hasse :) 


Den var helgen de, nu är det måndag igen och en ny arbetsvecka har man framför sig :)

Idag har Jag och Vickan gjort om butiken, skit fiint kommer det att bli när allt är klart. Måste dit imorn för att fixa till resten. Hoppas vi hinner fixa allt innan stor chefen kommer :) Men inget är omöljigt :)


Nu vill jag att alex ska komma hem så vi (med vi menar jag alex) kan börja med maten :P hehe



 


Av Johanna - 20 mars 2009 10:58


Kom precis hem, har haft möte nu på morgonen.

Det är alltid lika trevligt, man har ju så härliga kollegor :)  

Jag måste snart börja att plocka, diska och bädda sägen :( inte så roligt att pyssla med på sin lediga dag. Men ett Måste. Som alltid.


Ikväll kommer min mamma, min extra pappa, min bror och hans tös :)

Det ska bli såå roligt :) Få se vad vi hittar på i helgen, men en sväng till moffas stuga blir det iaf :) Det ska faktiskt bli roligt att åka dit igen, det är nog första gången jag känner så efter morfar dog. Men det kan ändras lika snabbt igen :( 


Igår var det ju ingen vanlig dag, det var ju min födelsedag :)

Så vad fick jag?!

Blommor, pengar, en tea maker, ett halsband och en "skål"  bild på mig och tjejerna.

Alex fick fick också presenter :) (försenad)

En vinare, och en kok bok (mina fastrars mat)

Så nu kommer man få go mat igen :) min egen lilla kock :)


Nu ska jag fixa till det här, så kan jag vila lite sen :)



Av Johanna - 19 mars 2009 10:47


Idag fyller jag hela 24år :)


Haha och alla som har st, kan nog se de :)

Saga och Julia har varit såå gulliga och skicka in en bild på oss tre :) De har nog fått lite hjälp av mamma och pappa också :) Tusen tack jätte gulligt av er!

Jag blev alldels rörd när jag såg det… Goo tjejerna mina


saga johanna juila

JOHANNA 24!

Vi vill gratta våran favvo-moster Johanna Granstedt som idag fyller 24 år, vi som vill fira är Saga & Julia.





Av Johanna - 18 mars 2009 15:58


Idag har jag varit på behandling, och det gick bra. Det gjorde ont, men det gick ok ändå. Imflammationen är inte helt borta, den sitter väldigt hårt. Jobbigt..Troligtvis har den börjat i höften och leta sig upp till ryggen. Men jag tycker ändå att det blir bättre och bättre. Få se nu vad som händer, jag ska dit om 14dagar igen.Sånt långt uppehåll har vi inte gjort förut, så nu få man verkligen se om medicinen hjälper.


Jag har inte hunnit städa som jag hade tänkt mej, men förhoppningsvis har min kära sambo städat lite :) Det skulle var toppen om de var såå :) För då hinner jag sola ikväll :) Och det skulle vara nice..


Nu ska jag ringa runt lite, vi ska ev. ha morgonmöte på fredag.




Av Johanna - 17 mars 2009 19:32


...Tills jag får stänga butiken, och nu vill jag verkligen åka hem.

Jag har såå ont huvudet, de är så jobbigt. Men innan man kommer hem så måste vi åka och handla..stora sucken, orkar verkligen inte.

Men det är ett måste, för det går inte någon annan dag.

Vi får bara handla det viktigaste, för det måste gå fort eftersom kl 2100 då är det House gäller.


Plockade ut en ny kjol idag på jobbet, hoppas att den sitter bra på.

Den är såå fiin, tycker jag iaf :) Få se om jag ska ha den på torsdag, så jag är fin på min dag :) om den sitter bra alltså :P




Ovido - Quiz & Flashcards