JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 10 april 2009 15:53



Vilken toppen morgon, min underbaraste hade gjort en överraskning åt mig :)

Han skickade sms imorse och berättade att det skulle finnas en ledtråd i en av kökslådorna :)

Och nyvaken som man är springer man upp och dra ut varenda låda,(jag älskar verkligen ”skatt jakt” )  tills jag kom på vart den var och där låg det ännu en till ledtråd, hihi som senare ledde mig till vart presenten låg :D

Hur gulligt är inte de :) jag fick årechoklad och Thomas sabo smycke :) Såå sööt han är!

Så underbart började min dag!!



 Idag jobbar jag mellan 10-18 sen ska jaghem och ta på mig jogging skor och ta mig en promenad innan jag ska börja med maten :) För jag sov mkt bättre inatt.. och det betyder såå mkt. 

Av Johanna - 9 april 2009 21:51


Avslutar med en liten nyårspuss.. :) 


Av Johanna - 9 april 2009 21:18


kan bara säga att jag gjorde världens godaste bakadpotatis och röra :P mumms mumms. Nu har jag sett typ 5 avsnitt Ghost Whisperer, åå det är såå bra :) tycker jag iaf. Men nu ska jag inte se några flera avsnitt. Vill ju ha några kvar imorn :)


Imorn så ska jag äta tacos och se på Twilight :) längtar redan.. värsta ego dagarna jag har, äta vad jag vill och när jag vill få se på vad jag vill.. Helt ok! Fast bara i några dagar sen vill jag har min Big L här hos moi :)



Av Johanna - 9 april 2009 14:43


...kommer Lisa hit och då får jag gå hem :) (tänkte gå kl 16 ist för kl 17.. ) 

Då ska jag hem och göra bakad potatis, en good röra och en sallad :) mumma

Men först måste jag ut och gå, tänkte kolla om jag sover bättre då :/ värt ett försök iaf.

Och sen bli det ett varmt bad med grön såpa, då borde musklerna bli mjuka :) Då borde jag få sova inatt.. men det märks väl.. antagligen inte, eftersom om jag känner av höften nu.

Aja positiv ska man vara, det kan ju bli bättre :)

 

Snart inne på sista timmen :)




Av Johanna - 9 april 2009 10:14


När jag kom på jobbet idag så ser jag att våran kära chef har kommit in och lämnat påskägg :DHur gulligt är inte de :) mumma med godis. 


Men till något som suger, är att i två nätter nu så har jag vaknat med världens ryggsmärta.. Fy faan säger jag bara. Det som nästan var borta. Jag vet inte vad jag har gjort som kan har orsakat det. Jobbigt är det iaf. Hoppas att det bara är tillfälligt så jag kan få sova inatt. Hoppas kan man alltid göra :/  



Alix hoppas att du får det toppen bra i Åre, och du LÄS (så vi kan diskutera snart  :P ) Nu måste jag jobba vidare…





Av Johanna - 8 april 2009 12:47


satt och titta igen bilderna på datorn och hittade våra london bilder :)

Guu va kul vi hade det där :) vill dit igen.. Vi hade verkligen tur med vädret också. Fast det blåste skit mkt, men inte ska man klaga det var ju inge regn iaf :) 

 


 

alex och jag i London eye


  

Alex på flygplatsen i Västerås 


 

 Moi :)




Av Johanna - 8 april 2009 09:11


Såå sjuk jävla bra är den här låten :) Den är ett måste innan man ska ner på krogen. I LOVE 

Lyssna och Njut :) 

Looptroop Rockers - Naive (Featuring Timbuktu) 




Av Johanna - 8 april 2009 09:05


Den här låten är supersköön.. Haha :) Det är inte en pik eller så, om ni trodde de :) 

Alesha Dixon - The Boy Does Nothing




Ovido - Quiz & Flashcards