JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under maj 2009

Av Johanna - 15 maj 2009 09:18



Idag är man ledig, och solen lyser.. Tror inte det har hänt, brukar alltid vara så tråkigt väder när jag är ledig.

Men nu är det blå himmel och sol :) härliigt


Nu ska jag ta och göra mig klar, ringa mickis. 

För vi ska gå på stan idag. Jag måste köpa linsvätska och ett bas linne det är 2 st måsten.

sen kanske det slinker ner ett och annat också, vad vet jag :P 




 

Här är mina nya röda chinos.. Super snygga eller hur :P 



Av Johanna - 14 maj 2009 10:11


Igår gick vi och såg Änglar och Demoner :) och då träffade vi på Helena och Tomas.

Så nu ska vi väl ta och fixa en middag så vi kan surra lite med dom.

Iaf tillbaka till filmen. Jag tyckte den var bra men jag gillar den typ av film.

Alex däremot tyckte att den var så där.

 

Idag jobbar jag mellan 10-15.. sweet..

Sen är jag äntligen ledig.. Då ska vi nog ta och åka till Vigge..

Fast jag är såå sugen på att gå ut.. men men 


Aja nu måste jag ut och göra mitt jobb…



Av Johanna - 13 maj 2009 13:04


 Klänning-tiger jeans 

 

Lite suddig, men det får ni ta :) 



Av Johanna - 13 maj 2009 12:55


...hunnit med, städning och vart på en behandling.

Eller jag snabb städade bara, så det går fortare imorn ist. :)

Nu ska jag ta och packa ihop min grejer för snart är det till jobbet som gäller.

Idag jobbar jag mellan 14-20.. sen tror jag att det blir bio..

Jag hoppas på de iaf, skulle vara trevligt :)


aja nu måste jag göra mig klar..

 

later... 

Av Johanna - 12 maj 2009 22:05


Jag har gjort ett utplock på ett par skor.

Och jag älskar dom..  

 


Idag fick jag även min nya fina sjal :) kan det bli bättre:P

Skor och sjal?!

 


Jo det kan det, för jag har gjort ett utplock på min skit snygga tröja :P

Älskar färgen och på ryggen är den såå snygg :) mee like..

Rena rama julafton :) trevligt trevligt 

 

Snygg va :)?!




Av Johanna - 12 maj 2009 21:50


Måndag: 10-20


Tisdag: 10-20


Onsdag: 14-20 behandling 11:00  Bio


Torsdag: 10-15


Fredag: Ledig Gå på stan m. Mickis


Lördag: Ledig Till vigge :)


Söndag: Ledig 



Av Johanna - 9 maj 2009 22:18


Jag hörde den här låten på min kära väns blogg.. :) super skön..

Hon är ju såå jävla cool :) 

Keri Hilson (Feat. Kanye West & Ne-Yo) - Knock You Down



Av Johanna - 9 maj 2009 19:49


Tack goode gud, för att det inte var sååå krångligt att stänga kassan. Jag hade räknat med att var kvar till kl 1830 minst. men icke, med lite hjälp av super hjärnor kom jag iväg 18:15 :D härligt och nu fattar jag hur man ska göra så det kan ju bara bli lättare :)


Nu är jag mätt och belåten :) sitter och kolla lite på entourage och dricker en cider och njuter av att det är helg. 

Alex och david har precis blandat en rom och cola och ska snart dra vidare till Olle. Så då får jag en lite ego kväll :) då ska jag se allt som inte alex vill se :P haha..


aja nu ett till avsnitt av entourage :)


later... 



Ovido - Quiz & Flashcards