JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under maj 2009

Av Johanna - 8 maj 2009 15:21


kom på att jag inte har visat min fin fina kjol :) och det måste jag ju göra :P hehe 




Av Johanna - 8 maj 2009 12:56


Jag är såå less att vi inte kunde gå på Promoe, för förbandet skulle vara dessa sköna killar Mofeta och Jerre. Skulle vara väldigt roliga att se de live. Men icke min jävla skit mage/rygg ville inte som jag :( men det kommer fler ggr :D och då ska jag iaf gå!

Mofeta Och Jerre- andas ut 



Av Johanna - 8 maj 2009 12:42


Idag har jag varit och kolla upp ett litet bekymmer, men det ser ut att var helt ok :) såå tack för det! Så nu kan vi slappna av igen, det var ju bra inför helgen och allt :P sköönt sköönt


Nu har jag haft musiken på hög nivå och städa och gjort fint inför helgen :)

Det är såå härligt tt ha ny städat. Och nu snart (kl13) då har jag tvätt-tid, skönt och få bort lite tvätt. Så min eftermiddag ser ut och bli strykning och tv-tittande. Jag ska även försöka fixa en bränna idag.. Få se om jag hinner med det. 


ÅÅÅ  jag hoppas verkligen att jag fått min avi idag från Tiger så jag kan få mina nya chinos :) skulle vara sweet de. 


aja nu tvättstugan... 



Av Johanna - 7 maj 2009 16:12


Jag har precis kommit hem, så nu ska jag slänga i mej något och äta.

Sen ska jag slappla lite innan jag ska hämta Alex. För sen är det hem och städa lite snabbt. För jag måste tillbaka till jobbet en sväng till ikväll.

Vi har ju som sagt fått det efterlängtade kassasystemet :(


Men det visade sig att jag fattar rätt mkt  :P haha jag är såå smart.

Så det blir inte så svårt som jag trodde :) hehe men det märks, jag ska vara med och stänga ikväll. Efter det vet jag om jag kommer att fixa det :)

(så jag tar tillbaka att det inte var så svårt :P ) 


aja nu måste jag plocka ihop lite grejer till alex... 



Av Johanna - 6 maj 2009 23:17


den här låten har ni säkert redan hört (iaf av 50 cent ft Justin) men den här killen Milow gör den sååå grymt bra. I love it.. mkt bättre än 50 och Justin sorry :P hehe..lyssna och njut :)

-Milow - Ayo Technology




Av Johanna - 6 maj 2009 20:05


I den här butiken jobbar jag :P hihi fiin va?! Vi har precis gjort om den igen :) jag själv tycker den blev jätte fiin.





Av Johanna - 6 maj 2009 19:55


Kan bjuda på lite bilder idag, dagens outfit :) 


 

Älskar min snygga kavaj :) 


 

och även mina nya chinos, har även beställt de i rött :) nice..



Av Johanna - 6 maj 2009 10:53



Idag ska vi troligtvis få ett nytt kassasystem. Fyy faan säger jag bara, för det kassasystemet suger verkligen.. Finns inget logiskt med den alls. Kommer bli sååå förbannat jobbigt.. jävla skit kassa. Och inte nog med att det inte finns något logiskt med den, så kommer allt vara på engelska! Men tack!

Det måste vara en MAN som har gjort systemet. Suger *pip* gör det iaf. Finns det någon manual till?! Nej absolut inte. Men halleluja.. man kan bara hoppas att vi inte för den idag..

  

Ovido - Quiz & Flashcards