JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under maj 2009

Av Johanna - 6 maj 2009 10:22


I helgen så var vi i Hemsön för att fixa stugan. Så det blev en hel dag med mammsen :D Fast jag kanske inte var så trevlig, då jag läste en hel del :P hehe men nu förstår mamma mig lite bättre, då hon såg twilight igår :) Underbar film..

 

Sen var vi på Bror Johans konfirmation, och grattade han(eller vad man säger :P ) När vi kom hem så tapetserade alex klart vardagsrummet :) så nu är det jätte fint.

 

Igår skulle jag ha varit ledig men lilla alix vart dålig så då fick jag hoppa in ett tag. men det gick bra de, jag fick ont i höften den sista timmen. Jag var på behandlig före in hoppet så var jag lite öm i kroppen. Men gick bättre än vad jag trodde, så det var skönt. Och jag sova rätt bra också, härligt :)


Kanske kan man börja hoppas på att det ska försvinna :) fast jag ska inte hoppas för mkt.. hehe för då skiter de sig :P

Av Johanna - 6 maj 2009 10:20


Min vecka 



Måndag: 10-15


Tisdag: ledig, men fick rycka in 1230-1600 (alix var dålig) Behandling 


Onsdag: 10-15 nytt kassasystem? vill inte! fick jobba till 17 ist.


Torsdag: 9-15 smita tidigare?! blev kvar till 16 sen ska jag in till 19 igen.


Fredag: ledig Sjukan 


Lördag: 10-18


Söndag: 10-18



Ovido - Quiz & Flashcards