JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under september 2009

Av Johanna - 24 september 2009 16:40


Just nu sitter ja och väntar på Malin för sen bär det ner mot stan.

medans jag väntar tittar jag lite Gossip girl :) helt ok serie enligt mej.

Aja nu ska jag ta fram plånboken.. Ska byta till en mindre..

Hoppas att alex har det bra i Norge :) Det känns konstigt att man inte har talat med varandra på hela dagen.

tur att han kommer hem imorn.. :)


 

Av Johanna - 24 september 2009 15:45


Det är ingen nyhet att jag är rätt dålig på att laga mat :/

Så nu när Alex är borta måste jag göra något, fyy va jag ha funderat vad jag ska hitta på.

Men då kom Malin på en bra sak, vi äter ute  :) För Hennes kärlek skulle äta en matlåda sen igår.

För sen ska han på hockey träning.

Och det är ju onödigt att äta själva i var sin lgh, så då passar vi på att gå ut och äta :) Sweet

Så nu är det problemet löst.

Sen blir det nog en film eller en massa surr.. hehe 


   

 

 

Av Johanna - 24 september 2009 09:30


 .

 .


Idag var det torsdag, det hade jag igår :S

Vet inte varför jag fick för mig att det var torsdag.. Men det var skönt att jag hade fel,för då hade jag en dag till ledig :P Hehe

Igår hade vi film kväll, Jag mickis och Sofia.. Jätte trevligt..Det måste göras om :)

Ooo jesus va snygg pattinson är..


ROB  



Idag ska jag iväg och träna med Mickis och Malin.

Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Alex är ju bort tills imorn. Tråkigt!

Jag ska iaf åka iväg och handla lite. Tänkte även gå och sola ikväll. Det blir härliigt de..


Aja nu frulle, sen är det gymmet som gäller.. 


Peace..


 

Av Johanna - 23 september 2009 18:41

.

.



Just nu sitter jag och väntar på Sofia för sen åker vi upp till mickis för att se Twilight :)

Sofia har inte sett den än.. What!! det funkar ju inte :P

Så nu ska vi tre tjejer sitta och dregla ett tag :) pattinson = Ögongodis..

Vi ska även äta lite ny bakat, jag har bakat kladdmuffins :) hehe den ni, de trodde ni inte va..


 


ikväll ska jag även se True blood!! Vampyrkväll blev det ikväll.. hehe 


Av Johanna - 23 september 2009 13:52


 .


Jag har hunnit med:

  • Träna.. sweet 
  • Plockat upp det mesta :S
  • Slängt på en tvätt
  • Hängt en tvätt
  • plockat ur diskmaskinen
  • Hämta kläderna på tiger

Men jag har en hel del kvar på listan.. så nu ska det städas vidare..


Av Johanna - 23 september 2009 09:30


5 semster dagar ska de vara och jag fick 18??? hur är det möjligt???

Hur svårt ska det vara? Fattar nada.. sjukt less är man

Men nu har det löst sig..

Så nu ska jag lägga undan 3tusen, för det är vad hon kommer att dra av på nästa lön :)

Skönt då var det klart!


Nu ska jag borsta mina gaddar för sen blir det ego.


  • Måste även hinna med tvätt-tid och städa här hemma.
  • Hämta kläder på Tiger. 
  • Filmkväll ikväll??!! återstå att se..

Later.. 


Av Johanna - 22 september 2009 09:56


.

.


Vickan har delat ut lite ansvar på oss för att underlätta lite för henne själv.

Så jag har fått ansvaret att skylta och se till att vi går efter merchandise plan :)

Det är jätte roligt, så igår började vi plocka om här. (birsta)

Själv tycker jag att det är lättare att vara 2st så man kan bolla lite ideer.

Men nu är det bara dockor som ska få kläder och borden ska fixas :)


Idag är det 10-20 såå en låång dag väntas.

Men förhoppningsvis går det lika bra idag som igår :)

Sen är jag ledig 2dar, skönt.

Då ska det tränas :)


men nu, dax att börja jobba..

Just ja måste beställa hem en kavaj till Alex :S får inte glömma de..


Later..

Av Johanna - 21 september 2009 19:20

 .

 .

 

Min vecka  Birsta

 

 

Mån: 10-20

 

Tis: 10-20 Köpa gymkort

 

Ons: Ledig Gyma?! Filmkväll?! Twilight :)

 

Tors: Ledig Gyma?! Alex till Norge

 

Fre: 10-15 Gyma?! Alex kommer hem

 

Lör: 10-18

 

Sön: 10-18

 


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards