JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under september 2009

Av Johanna - 3 september 2009 21:46


 .

 .


Torsdag:


  • började 9
  • slutade 21
  • Packat upp allt larmat allt
  • Hänget är fortfarande försenat (kommer ev på måndag)
  • Städat, fixa bord+ dockor
  • Tagit hem kläder tills imorn.
  • Sjukt trött..
  • Ska mysa lite med alex innan läggdags
  • Och prova lite kläder :P

 Natti natti  

 .

 .


Av Johanna - 2 september 2009 21:46


 .

 .


Onsdag

  • Började 9
  • slutade 2115
  • Packat upp det mesta i butiken
  • Fixat en liten del av lagret
  • Börjat hängt om i butiken
  • Blev charm till lunch
  • Bite line vid 1900
  • Gotta på sidan om
  • Kom inge häng idag :( försenat.. suck

Nu ska jag få massage av alex, börjar få lite ont i ryggen igen :/ sen har jag köpt en vete kudde så det blir den på också.

Nu ska jag bänka mej framför tv och se true blood!


natti natti...


 .

 .


Av Johanna - 2 september 2009 08:36


 .

 .


Seg.. lite då..

Nu ska jag bara klä på mig sen börja gå ner mot stan igen.

För idag ska vi försöka fixa allt i butiken. Och vi kommer säkert få allt häng idag. och det lä vara mer än 200 häng. Så jag hoppas verkligen att jag är hemma till 22.

För då är det true blood också, och det vill jag så gärna se.


Nu måste jag kila.. ciao


 .

 .


Av Johanna - 1 september 2009 08:11


 .

 .



 

Idag fick vi lite sovmorgon :) Så vad gör jag uppe?!
Jag hade tänkt att jag ska ut och gå, härligt härligt.. 
Känns lite surt att sitta i ett lager hela dagen lång, när det ska bli toppen väder idag. Men inget att göra åt.


 

Vi hade jätte roligt igår, lag pinky vi förlorade med 30p (jag och helena)
Lag popy vann :) haha men vi gav dom en match iaf.
Jag och Helena ledde bra länge, men se började alex göra strike :/ 
Imornsticker Helena och Tomas utomlands, och fy faan va avis jag är.
Jag vill och gud vad jag vill ta en sistaminuten. 
Men Alex ska börja med sitt projekt nästa vecka.. Suck!


aja later.. 

 .

 .


Ovido - Quiz & Flashcards