JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Johanna - 7 oktober 2009 13:17


Nu ska jag ska jag åka iväg..


Hoppas att jag hittar något som får följa med hemma :) 

Det skulle ju vara trevligt :P

Hehe.. aja nu ska jag bara hitta något att ha på mig :S


   

 


Av Johanna - 7 oktober 2009 12:02


Gymmet 09:00


Idag började jag med att gå ner på gymmet för att träna lite :)

När jag kom hem började jag städa, så nu är jag äntligen klar.

Men det blev bara en snabb städning :S orkade inte göra något större än så.


Idag hade jag planerat att fixa garderoben, ta undan lite kläder rensa bort lite.

Men då ringde mickis och frågade om jag ville följa med till IKEA.

Och det gör jag så klart :P fundera..om jag ska passa på att köpa några lådor som jag kan packa ner alla mina kläder i. ( De jag ska behålla)


Ikväll blir det mys med sambon :) Vi ska se Johan falk 3 viktigt!!

Innan vi bänkar oss frmför soffan, så ska vi till elgiganten och fixa våran skrivare :/

Blir så less att vi aldrig hittar någon vi vill ha eller som funkar :(


Måste göra mig klar...


Ovido - Quiz & Flashcards