JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Johanna - 19 oktober 2009 17:52


Tröttsamt!!


Guu så segt det är.. Fyy bubblan va jobbigt..

Det hjälper ju inte att jag har varit trött sen imorse och man blir ju inte direkt piggare ju längre dagen går :/

Tur att man har lite att fixa inför inventeringen, så jag håller på att städa alla lådor och fixar så det ska vara lätt att scanna av plaggen.


Har redan funderat på en ny tripp till blge :) 14 November för då ska det var Hej då fest för resternade som ska åka till varmare länder..

Så jag hoppas att det blir av, vill ju säga hej då.. 


men nu ska jag återgå till det jag pysslade med.. ca 2h timmar kvar.. :S


Av Johanna - 19 oktober 2009 09:51


Min vecka Birsta

 

 

Måndag: 10-20 Arvid 1år :)


Tisdag: 10-20 träna


Onsdag: 10-15 Middag hos Emma träna


Torsdag: 10-15 träna Arbetskväll 20.00-23.00 Loop utbildning


Fredag: 10-20 Funderar på om någon vill ta mitt kvällspass :P Middag hos Vickan


Lördag: Ledig Sex-party


Söndag: Ledig träna

Ovido - Quiz & Flashcards