JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Johanna - 14 oktober 2009 21:21


Köket!!


Nu kommer lite bilder på vårat nya kök..


       



Snyggt va?! Mee like :)

Av Johanna - 14 oktober 2009 14:37


Ingen träning



Idag blir det ingen träning, var väldigt svårt att få till det den här veckan.

Jag få priotera lite annat som tvätta packa I lugn och ro.

Mysa med hjärtat mitt, hyra en film kanske..

Ska ev hinna med en till bränna. Skulle vara sweet :)


Aaa till något fucking boring..det kostade oss tre papp till för att fixa till bil jävlen.

Men men nu ska de hålla tur och retur.


Svall-Blge

Blge-V-ås

V-ås-Blge

Blge-Svall


annars skrotar jag skiten...

 

           

Av Johanna - 14 oktober 2009 09:42


Hinner nada


Vad har jag gjort i veckan, typ inget.. hinner verkligen inte göra något

Inte när man jobbar heldagar.. men men

Igår hann jag med en snabb träning :) och en lite bränna..

Och tusen tack GP han har sagt att han kan stänga ikväll ist för mig :) yheejj

Så jag hoppas att jag ska hinna med dessa punkter idag..


  • Packa
  • Träna
  • ev sola
  • Tvätta
  • Ta fram allt nödvändigt till vera gumman
  • Ge pappa nyckel till lgh (ska vara kattvakt)

     

Mys kofta fick åka på idag :)

Av Johanna - 14 oktober 2009 07:58


Jag skiter om det här inte är en typisk Jackson låt.

För jag älskar den..!!

Lyssna och njut.. 

-Michael Jackson - This is it 


 


Ovido - Quiz & Flashcards