JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Johanna - 9 oktober 2009 18:22


TGIF


Idag blev det jobb hela dagen lång 10-20

Började jätte segt, inte så mkt folk..

Men sen började de ramla in :)

Det var bra de, för då fick man träna lite på de vi gick igen om igår :P

Men nu är det lugnt igen :P hehe det vänder snabbt..

Ikväll blir det film och mys med kärleken min.. Lilla vera är med på ett hörn hon också :P


Alex köpte Jay Z nya skiva så jag la över den på ipoden, mee like.

Älskar hans skiva.. Har spelat den hela dagen..

Imorn då är det party som gäller :) Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig :S

Uschh.. Det blir ju inte bättre när man har mens mage heller :( hate it



Malin

Vad tror du om att köra ett pass core på måndag 19.45??

Sen kan vi ju köra lite ben och sånt efteråt..

Låter bra va :) hehe..


Av Johanna - 9 oktober 2009 09:45



Torsdag


Min torsdag såg ut så här:


  • Träna
  • sola
  • städade garderoben
  • tog rätt på ren tvätten
  • var på Mary kay party hos mickis
  • Möte på jobbet. Säljutbildning :) riktigt roligt var det.

Kan även berätta när vi var klar med säljutbildningen ca 22:20

Så låste vi butiken och skulle ge oss härifrån. Men då hade väktaren låst dörren (han hade även lovat att den skulle vara öppnen) så vi tog oss inte ut. Då vi fick vänta tills någon jour nisse kom. 23:15 var jag hemma :( suck..



Sen var den dagen slut..

Ovido - Quiz & Flashcards