JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Johanna - 10 oktober 2009 19:10



Just nu..

Man har precis lyckas fixa någon slags make up.

I ena handen har man plattången och i den andra groggen. Stressad... nja lite då...

Aja vi få hoppas att man ser något ok ut iaf.. :S


     


Ha en trevligt kväll.. kanske ses vi där ute..

Av Johanna - 10 oktober 2009 12:58

 

Hoffmaestro


Ikväll blir det fest hos Helena, Tomas och Carro :)

Och tror det eller ej så har jag hittat vad jag ska ha på mig ikväll..

blir nått svart som vanligt :s mindre kul kanske.. men men

Jag har inte tid och fixa något annat. Jobbar till 18 sen ska vi vara där vid 19 :/ Blir tajt..


Sen ska vi alla till aveny, Hoffmaestro spelar ju :D viktigt.. så det lär bli ett jävla drag.

Men jag ska vara en duktigt flicka och gå hem när de spelat klart.

Så jag kommer upp imorn. Man har samma pass då också 10-18


aja nu ska jag jobba vidare..


Nån fler som ska ut ??!!

Ovido - Quiz & Flashcards