JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Johanna - 11 oktober 2009 10:32


Vilket drag!!


Igår var vi på Hoffmaestro, vilket drag.. jeeesus...

Eftersom man stå längst fram blev man rätt klämd :S inte så skönt.

Men fördelen är att man ser alla sååå bra, och att man kan få ta I de :P (missförstå inte mig nu)

Vi fick även skakade hand med hela gänget :)


Jag har världens underbaraste pojkvän!

När vi är på väg hem, så kurrar ju magen extra mkt som alltid efter en kväll ute.

Jag tyckte vi kunde fixa något hemma, men min kära tyckte att jag skulle få max mat :)

Han tyckte då att jag skulle gå upp och duscha och duka fram så skulle han fixa maten.

Sååå snällt :) Tack tack Love!


Idag är man lite seg... inte bakis.. bara sjukt trött..

Man har ju bara sovit 4h..

Så ska jag vara ärlig så orkar jag nog inte åka till matfors ikväll :/

Men de ska ju bjuda på mat och grejer.. Annci fyller ju år....

Funderar starkt på om vi ska bjuda hem de på fika ist..

Så jag får åka hem och död I soffan ikväll..


 Haha kan även berätta att vårt största samtals ämne på förfesten (bland tjejerna)

var Robert Pattinson :D och twilight filmen och hur galet vi längtar till 20/11 :)




Ovido - Quiz & Flashcards