JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Johanna - 22 oktober 2009 18:26


Arbetskväll..


Om ca 1h då ska jag börja åka till birsta. För ikväll har vi vår arbetskväll..

Få se när man kommer hem, hoppas att de inte tar allt för lång tid.

Lilla jag brukar ju sova vid 23 :/ vi är rätt trötta här på östra långgatan..

Sen så ska jag jobba 10-20 imorn :/ blää så jobbigt.. Jag som skulle vilja åka hem och göra mig klar innan vi ska till vickan.

Kanske ska fråga om jocke kan ta och stänga, för då hinner jag hem och göra mig klar :P hehe

För killar behöver inte göra sig ordning på samma sätta som en annan.

För imorn är det p-fest! Men jag ska ta det lugnt.. Så är det bara..

Kanske ska jag och alex åka till härnösand på lördag och då kan man inte vara bakis :P

vi få se vi få se..


aja nu ska jag ta och byta om.. strax möte..


Av Johanna - 22 oktober 2009 15:46



 


Twilight+New moon Kväll!!


Yees nu är det äntligen bokat. Jag Alix och issa ska gå :)

Fyy faan soo happy jag är :) Att det fanns biljetter är ett under..

Men det tackar jag för :) Sweet!!


Så nu var min kväll räddad, kan inte bli mer perfect! 

 

Av Johanna - 22 oktober 2009 09:48

 

Köttfärsbiffar

 

Igår fick vi middag hos Emma och Mattias :) De bjöd på köttfärsbiffar med kantarellsås och potatis :D mummsigt värre. Som efterrätt fick vi morotskaka, guu va gott de är..

Sen kom började alex och mattias kolla på båtar, för nu har vi tydligen råd att dela på en båt :S

Aja vi få se vad som händer med det. Hehe killar/pojkar :P


Sen berättade saga att hon hade missat när de andra barnen fick åka/titta på brandbilen.

Men de hon inte vet är ju att vi känner ju en brandman :D

Så jag ska ringa Pete och fråga om tjejerna och jag kan få komma upp och kolla in brandbilarna :)


Idag är det jobb, 10-15 sen är det arbetskväll 20-23 :/ lite segt..men men

Men kundskap kan man aldrig få för mkt av :)


så nu jobb..


Ovido - Quiz & Flashcards