JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Johanna - 17 oktober 2009 15:26


Tvättmedel bara 99kr


Då har man varit och stor handlat med familjen.

Och visst var det något som fick följa med hem :)

Tvättmedel.. Hurra va bra.. hehe

Aja nu ska man väl försöka sig på någon slags laddning inför kväll.

Men det är bra segt..

Men men, man ska väl inte svika sin syster.. så för festen ska man iaf gå på..

men sen kanske jag smiter iväg.. vi får väl se, vi får väl se..


  

skulle vilja ha denna frisyr idag.. men den kan inte jag göra..


Av Johanna - 17 oktober 2009 12:27


Nya jag :P


 


  

Av Johanna - 17 oktober 2009 12:04


Klipp och Färg


Det blev som sagt ingen större skillnad när det gäller färg, jag är fortfarande ljus.

Men jag har fått en frisyr iaf :P hehe

Jag är jätte nöjd med mitt hår.. Alex gillade de också :)

Så det är ju bra :P


Igår bjöd Hasse på mat, på självaste bykrogen :)

Super gott var det :) italienskt mat stå det på schemat.

Mitt i all mat ätande brukar de köra en tävling bland alla gäster.

Musik frågor. Skit kul, Vi kom tvåa :) Förlorade med 2st ynka poäng :(


Efter maten drog vi hem till Robin satt där och surrade och drack lite cider.

Skit kul att träffa massa vänner från förr :)

Idag så är det fest hemma hos Jesus, sjukt många ska dit.. så det lär bli ett jäkla drag..

Men är man laddad?! nope inte ett dugg..

aja kanske blir det.. senare


Nu ska jag iaf åka och handla med familjen.. kanske kommer man hem med något :)

ska se om jag kan lägga upp några bilder..

Ovido - Quiz & Flashcards