JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Johanna - 30 oktober 2009 19:55


Såå roligt..


Vilken fredag, det började bra, god mat mys i soffan..

Men vem sover.. Jo Alex.. Och då är inte kl ens åtta.. kul not..

Så vad ska jag hitta på.. inte går det nån skräckis heller.. Usch sååå boring..

Aja få ta fram mitt pyssel jag köpte idag :)


   


Av Johanna - 30 oktober 2009 08:19


Nu hoppas jag på en bättre dag :)


Kl 10.00 då ska jag stå vid dörrarna på makeup store för att köpa en ny foundation.

Sen ska jag gå vidare ner på jobbet, sen ska jag hem :)

Ta reda på ren tvätten som jag skule redan ha gjort.. men men..

Vid 12 tiden då ska pappa bjuda på lunch, så det blir trevligt..

Sen ska jag hem och vänta på Alex, som förhoppningsvis jobbar halv dag.


Så vad ska alla göra på Halloween?

Festa? Ta det lugnt?


Själv så ska jag träffa alla goa killar som kommer hem :)

Olle, Håsäther, Björn :) Sååå kul.. Så det blir middag med dom.. trevligt trevligt

Men jag ska inte gå ut, har ingen lust alls. (sen jobbar jag hela helgen)

Så jag ska ner och hyra lite skräckisar och se massa såna härliga filmer :) 




Ovido - Quiz & Flashcards