JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Johanna - 28 oktober 2009 11:14

 

Inventering


Igår skulle vi ha inventerat, men så blev det inte.

Vi har lite problem med kopplingen mellan dosorna och datorn.

Inventeringen för city butiken blir nån gång på slutet av november

Så igår fick jag äta middag med sambon min :) Trevligt.

Sen åkte vi och handla lite, så nu finns det mat I kylen igen.


Idag var jag uppe med tuppen, för 0645 då inventerade vi butiken I birsta :S

Så lite trött är man nu, men jag ska bara jobba till 18 :)

Sweet..

Sen blir det tvättning eller bio :) vilket ska man välja..hmm.. svårt. Not..

Men det beror på om det finns någon tvätt tid imorn. Annars få det bli bio på torsdag eller nått.


Aja nu ska jag jobba vidare.. update later


Ovido - Quiz & Flashcards