JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Ja då var man hemma igen...

Av Johanna - 29 oktober 2009 10:37


...så hur har det gått?



Om vi säger så här så har jag lärt känna min kropp rätt väl efter ett år med rygg problem.

Efter sommaren så blev det rätt bra, fick vakna utan smärtor och inte alls känna sig som en 70åring.

Men sen i augusti, så har det varit rätt mkt med jobbet och fixa här hemma.

Så då börjar ryggen säga ifrån, så jag bokade en tid förra veckan till Ryggcentrum AB.

Där jag var idag.

Det visar sig att jag har fått tillbaka inflammationen och att detta beror på att jag har en disk som buktar i ryggkotan.

Det gör så att jag får en framåtrotation i höften på höger sida, hela bäckenet blir snett.

När kroppen försöker kompensera problemet uppstår en felaktig rörelse i bröstryggen.

Så det är därför jag får ont på nätterna i ryggen och att jag blir kall och dommnar bort i benet.

Och känner ilande smärta i höft och ryggslutet.

Nu ska jag äta inflammations hämmnade tabletter i 21dagar och ska tillbaka till han igen nästa vecka.

Vi få se om han lyckas hjälpa mig med detta.. man kan ju bara hoppas att det ska få ett slut.


 



 
 
malin

malin

29 oktober 2009 11:56

Oj, det där lät inge roligt, hoppas det går över fort.

Ja, den kan nog vara bra =)

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mikaela

29 oktober 2009 13:11

Men du ska alltid ha otur du.. lät inte alls bra det där. Tror han att det är något som går att ordna?? kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards