JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 2 oktober 2009 07:23


Ohh Lord..


Haha ni kan aldrig gissa vad jag fick av mamma :)

Men det var en rolig present :D hehe

Tänker inte säga så mkt mer om det, för ni kan få gissa lite.

Jag ska lägga upp en bild på den sen :)


Idag är det 10-19 som står på schemat, inventeringen är nästa helt klart.

Kan tänka mej att jag kommer få hjälpa vickan med att lägga in skiten på mailen :/

Men men det ska nog bra, det gjorde det sist :)


Ihelgen är jag äntligen ledig :)

Så vad ska man hitta på, var väldigt sugen på att gå ut.

Men jag börjar bli lite förkyld så man ska väl inte utmana ödet allt för mkt.

Som sagt så har jag inte tid att bli sjuk.

Men nått jag vet är att jag ska köpa mej en stor gotta påse i helgen :P


aja måste göra mej klar för work.. 

Av Johanna - 1 oktober 2009 07:08


Minus grader


Fyy va jag gruvar mig för att gå ner till jobbet :S

det är ju minus grader ute, alex fick skrapa rutorna :(

Usch, hatar kylan..

Det blir ju inte bättre när man börjar bli förkyld, och det har jag inte tid med.

Så nu får det gärna försvinna.. innan det slår ut riktigt.


Nähee nu måste jag kila, inventering på schemat igen.. Blää så tråkigt.

Ikväll får vi fin besök :) Mamma och Hasse kommer förbi.

Och mamma har något med sig till mig :D spännande.. hihi



Ovido - Quiz & Flashcards