JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Johanna - 1 november 2009 10:21

Halloween


Då var de dödas och skräckens dag över.

Igår hade vi alla grabbsen hemma hos hos, fick väl iväg de vid tio tiden.

Sen bänkade jag mig framför tv, och såg skräckisar.

Hyrde My bloody valentine i 3D.. Kan kortfattat säga att den SUGER..

Tur gick det bättre skräckisar på TV :)

Så min kväll blev lyckad ändå.

Vid tre tiden kom min andra halva hem. Full och glad..


Nu har jag hunnit med att se mina favvo avsnitt på TV, plockat undan alla ölflaskor+ glas.

Jag ska bara byta om och gå ner och kasta allt.

Sen blir det jobb 12-16

Efter det kommer Helena och Tomas hem hit så ska vi se på film.

Och äta lite mat..

Kanske kanske ska vi planera USA resan :) hihi..

Hoppas verkligen att vi kan få till det så att de kan åka med :)

Skulle vara såå jävla roligt..


Aja.. nu plocka och kasta skit :P 

Ovido - Quiz & Flashcards