JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Johanna - 2 november 2009 11:43


Så förvirrad jag var I morse.


Bussen brukar gå från navet 0959 till birsta.Men tror du att det kom någon buss. Nope.. inte nån alls..

Less som man blev försöker jag få tag i alex om han har tid och köra ut mig till birsta.

Inget svar :S suck..

Men då kom det en buss 0920 hmm de hade visst ändrat tiderna.

Jag och många andra hade helt missat de. Men men

Då kom det en buss och ska ta mig/oss till birsta.

Jamen då kör den ut på motorvägen :/ så då började hjärnkontoret arbeta igen, sen kom jag på att de är nog klara med vägbygget så man ska kunna gå under motorvägen.Mycket riktigt så var det så :)

Så nu passar tiderna mkt bättre för mig :) Åå så mkt fortare det går.


Såå struligt började min morgon..

Av Johanna - 2 november 2009 08:33


 

Min Vecka Birsta



 

Måndag: 10-20 omplock birsta


Tisdag: 10-15 omplock city


Onsdag: Ledig 0930 behandling Filmkväll med <3 -mitt Johan Falk nr5


Torsdag: Ledig möte 08.00 city


Fredag: 10-15


Lördag: 10-18


Söndag: 10-18



Ovido - Quiz & Flashcards