JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Johanna - 17 november 2009 18:41



Snart är det dax!

 

Då får jag slå igen butiken och sätta mig i vickans bil, som ska ta oss till city :)

Och där blir det after work :D sweet.. Och jag kan ta lite starkare drycker också för jag ska gå hem :P

Fick besök av Carro och Frida idag, och vi har planerat lördagen nu :)

Ska bli sjukt kul.. längtar :)


aja nu ska jag fixa min katt frisyr..


  

Av Johanna - 17 november 2009 10:03

 

Afterwork


Idag är det jobb 10-20 sen är blir det snabba ryck för då ska jag in till stan.

För på våningen är det afterwork med alla butiker :)

Jag som hade fixa håret så fint för att vi ska på after work, men mitt hår och regn/ fukt går ej ihop :(

Skit också, nu ser man ut som en slickad katt med lite gnutta volym :S

inte snyggt med andra ord.


Men men.. inget att göra åt..

Idag hoppas jag på en lika snabb dag som igår, men så tur ska man väl inte ha.

Det återstå att se..


Ovido - Quiz & Flashcards