JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Johanna - 10 november 2009 21:49


 

House


   


När house är slut ska jag skynda mig in i duschen och sen är det christine :D

Yeeah, det blir roligt de :P

Imorn då är det behandling igen, de här gången ska jag fråga en massa frågor :P

aja house igen...


peace

Av Johanna - 10 november 2009 08:56


Sovit som en kratta


Idag var man upp och klar (nästa helt klar) för vi skulle och åka vaccinera oss, hade vi tänkt.

Men det var bara att vända för vaccinet var slut.

Det skulle få mer imorn, men då kan inte jag åka, för jag ska på behandling.

Så vi få se om jag tar det på slutet av veckan.. om man får :S

Man kan ju trösta sig med att hade vi varit smittad så hade vi blivit sjuk redan.

Och de är vi inte.. :)


later..


Ovido - Quiz & Flashcards