JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Johanna - 23 november 2009 08:39


Vilken helg :)


Fredag var lugn, jag var måttligt trött efter natt visningen..

Så de blev film och mys... Men det är ju alltid lika trevligt :P


Lördag börjar med en tripp på stan.

Lämna tillbaka saker och hitta nya. Hittade även en outfit att ha på mig på mickis partay. Fick hjäp av mickis :) tack

Innan vi skulle upp till mickis så kom Helena, Carro och Mickis för att äta pizza och ta en lite förförfest innan själva förfesten :P Hehe..

Vi hade skit kul hemma hos mickis, sen blev det stats för mig och Helena och Carro, de andra gick på M. Vi träffade upp Alex och Tomas på svensson.

Där träffade vi även Ricki :) Så nästa gång vi ska ha par midda då vill Ricki och Sofie vara med :) Hehe så de får väl de då :P haha


Söndag..korfattat soffan, ut på en prommis... Klockan är nu 16 börja göra mig klar ska träffa Tösarna på bio :) Behöver nog inte säga vilken vi skulle se.. Hehe

Lika bra som första gången. Love it..

Frukost och middag: Chips och godis.. :/ kanske inte så bra...






Av Johanna - 23 november 2009 07:57


Min vecka City



Måndag: 10-19


Tisdag: 10-17 Träna


Onsdag: 10-17 Träna


Torsdag: Ledig Behandling  Träna


Fredag: Ledig Julpynta? begravning


Lördag: 10-17 Partay hos Emma


Söndag: 10-18 Första Advent



Ovido - Quiz & Flashcards