JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Johanna - 19 november 2009 12:32



New Moon 23:59 ikväll


  


Ikväll då blir det bio med Alix och Issa. Guu va jag längtar :)

 

Av Johanna - 19 november 2009 08:23


Varför?!


Jag var på behandling igen för ryggen, svullnaden har lagt sig lite men inte helt borta.

Tydligen brukar man knäcka ryggen x antal ggr sen ska de vara bra.

Men eftersom inte jag känner någon skillnad så ska vi testa lite andra alt.

Ex nålar och ström.. Hmm det gjorde jag hela förra våren så..

Han undrade då hur det gick??!! Dum fråga jag är ju här!?

Uppenbarligen fungerade de inte eftersom jag fortfarande behöver hjälp.

Så då ska vi testa en sträckbänk?! De.. låter inge vidare trevligt..

Mamma blev lite less, hon börja tycka att det borde vara nog att ha mig som en slags försökskanin...

Varför kan de bara inte fixa en jävla röntgen?! Än att gissa sig fram, jag kommer bli pensionär innan detta är löst.


aja nu ska jag äta frulle och göra mig klar.. Jobb 10-15


 

jag just nu

Ovido - Quiz & Flashcards