JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Johanna - 16 november 2009 19:13


Då var man inne på sista timmen :) sweet..


Idag har det ändå gått rätt bra. Tiden har gått rätt fort inte alls värst seg som den kan vara ibland.

Typ.. när av en konstig anledning de inte rör sig alls. Nästan som hela världen stannat.


Och nu funderar jag på om vi ska åka och handla eller om jag ska hem och byta om till träningskläder och gå ner för att köra ett pass.

Vi få se.. Jag har en massa stryckning som jag bör ta rätt på också.. :/

Det kanske lutar om ett inte!


Men jag kan ändra mig snabbt :) hehe

men nu pisspaus..


Av Johanna - 16 november 2009 10:17

Min vecka Birsta



Måndag: 10-20 träna?!


Tisdag: 10-20 Afterwork på våningen


Onsdag: 10-20 Träna?!


Torsdag: 10-15 Twilight+ New moon :D behandling kl 8


Fredag: 10-15 träna


Lördag: Ledig Sexparty + Utgång


Söndag: Ledig Bio med Brudarna


Ovido - Quiz & Flashcards