JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Johanna - 20 november 2009 08:01


Filmen var såå jäkla bra. Älskar den :)


Jag längtar tills jag se den igen, och de blir på söndag :) Men brudarna.. Shit va kul de sk bli..

Även att de inte har gjort filmen precis som i boken, så tycker jag verkligen att de har fått in de viktigaste.

Och klippt ihop den riktigt bra.. 2h lång film, känns verkligen inte så. Det hände nått hela tiden.

Om man jämför Twilight och New moon så tycker jag att Twilight är lite mer seg. ( men inte dålig för de)

Nu är man något trött då :/ men de är det värt..

Helt underbar film satt och bara njöt :)

Vill inte berätta nått men jag längtar tills nån ska se de så man kan surra lite :P hehe

Får ta och ringa Alix senare idag.


Idag så ska jag jobba 10-15, men jag tror jag smiter redan 14 :S måste nog hem och sova...

Måste bara avslutat med Fyy faan va snygg Robert pattinson är, helt insane..



ROB

Då får man börja räkna ner till Eclipse (film 3..)

Ovido - Quiz & Flashcards