JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Johanna - 18 november 2009 10:17


Fyy bubblan va trött jag är.


Åå jag hoppas att den här dagen går så fort, för nu är jag såå sjukt trött..

fattar inte.. men så är det iaf.

Ikväll blir det ingen träning utan det blir film och till att strycka kläder.

Det var riktigt trevligt igår, och de blev inte sent heller :) sköönt..

Annars hade man väl varit ännu tröttare idag.

Jag önskar att det kommer massa gooa vänner och hälsar på idag :P



Men till något bra, imorn är det New Moon som gäller :) såå kul ska det bli.

Men hur jag ska orka vara uppe är ju frågan. Alix får väl putta lite på mig :P

Imorn jobbar jag bara till 15 :) då ska jag iväg och träna sen hemma och fixa till mig för efter Alix slutat då blir det middag och massa surr innan bion :)

Ska även försöka sova lite också :P haha..


aja nu jobba 10-20..please gör så tiden bara susar förbi :)


Ovido - Quiz & Flashcards