JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Johanna - 5 november 2009 18:20


Förbundskapten

 


Haha ni har väl inte missat den stora nyheten att Erik Hamrén

blir ny förbundskapten för fotbollslandslaget?!

Det blir nog riktigt bra :)  Vad tror ni?!

Pappa tror att det kan bli lovande.. :D Tog det från ST 

 

Kenneth Olofsson. Gjorde lumpen med Hamrén, och spelade fotboll med honom i Stockvik. Duon tränade IFK:s juniorer när laget vann JSM-guld.

Vad har Erik Hamrén betytt för dig?

– Han är väldigt ambitiös. Väldigt tidigt fokuserade han på att bli fotbollstränare. Han har aldrig varit feg att ta sig an nya uppgifter. Det är en underbar kille som jag har hållit kontakten med ända sen 1977.

Vad tror du om honom som förbundskapten?

– Får han bara rätt stöttning kan det här bli riktigt bra. Han vågar utveckla spelet och är väldigt engagerad och ödmjuk.

Av Johanna - 5 november 2009 18:08


Lilla syster på besök!

 

Igår fick jag besök av min lilla syster :) Så jag har passat på att vara lite med henne. Vi träffas tok för lite.

Så vad har systrarna Granstedt gjort idag då?!

Jo vi har bakat, haha guu så dåliga vi är.. Fast Alex gillade de vi hade gjort. Så det kunde ju inte vara allt för illa.

Men varken jag eller Emelie gillade de vi hade lyckas gjort.


Vi har precis ätit Tacos här hemma, så nu är alla propp mätta :)  men mummsig värre var det.

Emelie tittar på TV, Alex tog ett bad och jag sitter här.

Men snart ska vi väl hitta på nått.. eller kanske inte.. men men..

Nått jag vet att vi ska göra :) vi ska se lyxfällan.. hehe

Min underbara vän ska vara med ikväll :) det är inte hon som behöver hjälp det är hennes x Tobias.

 


 

Jag och syster 


 

Ovido - Quiz & Flashcards