JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Johanna - 3 november 2009 16:31


 


Nu träna 

 

Nu ska jag iväg och träna, få se hur det går.

Men jag ska ta det jätte lugnt :) Lovar mammsen :) 

Sen blir det hem och hjälpa till med maten.

Hade tänkte tvinga alex och se drag me to hell :D men jag kom på att det är house.. hmm

Hur ska jag få till detta :P


aja måste kila mickis är här :)


Av Johanna - 3 november 2009 10:45


Shit va allt är stressigt.. Hinner inte göra nått.. Pruppp


  

Av Johanna - 3 november 2009 08:53



 


 En ny dag


Då var det dax att gå till bussen som ska ta mej vidare till en ny dag på jobbet.

Och jag vet att det ser ut som ett, ja det är såå stökigt. Jag började plocka om igår, hann nästan klart med herr avdelningen, så nu är det bara dam kvar.. Och det är faan i mej ap svårt att få till..

Aja vi få se om jag lägger upp bilder sen..


Later.. :) 

Ovido - Quiz & Flashcards