JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Johanna - 25 november 2009 20:12


Svettigt värre


Efter jobbet fick man gå hem i regnet :( såg ut som en blöt hund när jag kom hem.

Men det var bara att torka av sig för sen skulle jag, jo jag göra maten.

Vi har kommit fram till de dagar jag slutar tidigt eller de dagar jag är ledig

då gör jag mat.

Fast nått enkelt så klart. Det fixar jag :) hehe

Sen bytte jag om och gick ner på ego, för att träna lite. Hur skönt som helst.


Imorn då blir det behandling för mig kl 9, ska testa den där sträckbänken :S

Få se hur det går, men imorn ska jag inte ge mig, jag vill ha en jävla röntgen.

aja få se hur det går, jag är ju så mesig. Så jag kommer inte få någon.

Sen är det Veras tur att få en koll :( Min lilla solstråle, är inte sig själv.

Så nu ska vi kolla upp om det är nått tokigt med henne. Jag hoppas verkligen inte att det är nått, det får helt enklet inte vara nått.


 

mys vera



Av Johanna - 25 november 2009 08:09


Nyår 09/10



Nu planeras Nyår för fullt, Hehe

Och Helena har kommit på att vi ska vara hos oss i våran fest lokal.

Så nu hoppas jag att vi ka låna den, så den inte redan är upptagen.

För Sofia och Helena har kommit på hur vi ska fixa så den blir mysig :) haha

Så vi ska försöka klämma in en dejt här i veckan för att planer nyår :)

Jag hoppas att den inte är upptagen så vi kan få den. Det skulle vara toppen..

Vi måste bara kolla upp hur många människor man får ha där.

För vi blir nog rätt många :S Men de ska nog gå bra.



 




Idag blir det jobb 10-17 sen blir det att åka och handla mat.. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards