JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Johanna - 26 november 2009 11:31


Hämta buren..



Nu ska jag springa ner och hämta upp kattburen och kolla upp en tvätt-tid.

För om ett tag så ska vi åka iväg.

Jag hoppas jag hinenr med ett pass på ego och även tvätta lite.

Sen måste jag åka till Matfors för att lämna papper ang ett lån vi vill ta.


Jag borde hinna med allt.. Igår var det så sjukt härliigt att träna.

Min tävlingsinstinkt väcktes för jag vill se om jag kunde gå 5 km på 40min..

haha, ja vet. Jag är lite udda :P hehe men jag klarade det iaf.. hehe men svettigt värre var det. Så jag måste se om jag fixar det idag också.. hehe


aja nu ska jag ner till förrådet.. update later.. 

Av Johanna - 26 november 2009 09:48


Kanske kanske


Idag har jag varit på ryggcentrum igen, och testat sträckbänken.

Och den såg ut precis som jag hade tänkte mej.

Det var verkligen ett tortyredskap.. men men nu är det gjort så nu får vi se hur det funkar.

Men efter vi sträckt ut ryggen så passade jag fråga om han har behörighet att begära en röntgen. Men det hade han inte...

Men han sa att ring vårdcentralen och säga att nu får det vara nog.

Och jag ringde. Jag hann berätta att i mars är det 2år jag har haft problem med ryggen.

Behövde inte säga så mkt mera utan har en tid 1130 på onsdag den 2dec.

Så hoppas att han ser till att jag får en röntgen nu. Det här går inte mer.

Jag vill kunna sova EN natt utan att vakna för att jag håller på att vända mig. Eller att jag har legat på rygg alltför länge och vaknar med rygg smärtor.


Men det återstå att se, nu ska jag plocka undan lite äta lite frulle.

Sen är det min tös som ska få kollas upp.


 vera  

 

Ovido - Quiz & Flashcards