JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Johanna - 13 november 2009 15:40



Ego kväll :)


   




Nu har jag varit och hyrt 2 filmer och köpt lite mumma tills ikväll.

Så nu ska jag börja ta fram all tvätt som ska tvättas.

Sen får jag se om jag börja sen en film och kanske ska jag börja fundera på att göra mat.

Ja, Jag ska göra nån slags pizza till mig själv :P

Hehe få se om den blir god, annars finns det alltid kermit ;) hehe



Av Johanna - 13 november 2009 12:38


Usch så tråkigt det är att städa, men det är såå skönt när det är gjort :)


Ikväll ska alex ut och äta med jobbet.

Så då blir lilla jag själv, men inte gör det något.

Jag funderar stark på att äta pizza (hemma gjord)

Och hyra några filmer som JAG vill se :)


Idag har jag iaf hunnit med ett gympass, skönt..

håller på att städa för fullt, men jag är snart klar.

Ska springa ner med lite skit till förrådet. Sen dammsuga och torka golven.

Efter det är jag nog klar. Så då funderar jag på att ta en prommis till ica och handla till maten och "lite" gotta

till ikväll så det är gjort.

För sen kl 16-19 har jag tvätten :/ blää boring..


Nu ska jag forsätta..

Av Johanna - 13 november 2009 09:38


Mee like

 

Black Eyed Peas - Meet Me Halfway




Av Johanna - 13 november 2009 08:29



Här kommer det liter bilder på våra fina modevisning :)




 


     


Ovido - Quiz & Flashcards