JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Johanna - 12 november 2009 18:14


Mot Ego


 



Snart ska jag iväg och träna, äntligen det var längesen nu :(

Jag har haft lite jobbigt med ryggen men nu ska det bli bättre.

Så nu väntar jag bara på att Malin ska äta upp :P

Av Johanna - 12 november 2009 10:42


Vilken ögongodis han är ..


Idag är det sista arbetsdagen för denna vecka :)

Så himla skönt ska det bli att vara ledig.

Få se vad vi ska hitta på, jag skulle vilja få bort allt från balkongen så man kan göra vinter där.

Det som redan är planerat är att vi ska på bio med Helena,Tomas,Carro och Anna.

Det blir trevligt de.


Igår hyrde jag Johan Falk filmerna de 2 sista..Fyy faan va snygg han är Joel kinnaman..

En riktig ögongodis.. jag älskar verkligen han i dessa filmer.. De är såå sjukt bra..

Jag hoppas att det kommer en till..


  


Jaja nu är det jobb 10-17


Ha en bra dag..

Ovido - Quiz & Flashcards