JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Fredag - Söndag

Av Johanna - 30 november 2009 10:39


 Ska berätta lite kortfattat vad som har hänt de senaste dagarna..

 


I Fredags var vi på begraving. Så det var ingen rolig händelse.

Men det gick bra, väldigt fint var det.

Efter den dystra stunden i kyrkan så fick vi fika och då får man “prata” av sig lite.

Jag tror att det är rätt viktigt att man gör det, så man få tänka på de glada minnerna.

Jag tror då att man för en liten stund känner lycka och kanske stolthet :)

Ett bra avslut enligt mej..


Sen på kvällen blev det middag på Biteline med våra härliga kompisar Helena och Tomas.

Vi bestämmde att efter middan då fick det bli Bio 2012.

Det kändes som ett bra avslut på den dagen.


På lördag, då blev det fest hos Emma :) Haha jätte trevligt var det..

Satt och surra och drack lite.. Sen skulle vi åka in till stan, för att gå på aveny..

Hmm men jag kom inte så långt, betalde in mej drack 2 munnar vatten. Sen tackade jag för moi.

För då fick jag kräksjukan :/ Så jag hade en dejt med hinken...

Så på söndag kan jag lova att de var inte trevligt att jobba.. fyy bubblan..


Igår var det även första advent, så vi har tagit upp julen för iår.

Men jag är inte klar ska försöka fixa lite I veckan..

Ska se till och vara helt klar innan helgen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards