JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 5 november 2009 18:08


Lilla syster på besök!

 

Igår fick jag besök av min lilla syster :) Så jag har passat på att vara lite med henne. Vi träffas tok för lite.

Så vad har systrarna Granstedt gjort idag då?!

Jo vi har bakat, haha guu så dåliga vi är.. Fast Alex gillade de vi hade gjort. Så det kunde ju inte vara allt för illa.

Men varken jag eller Emelie gillade de vi hade lyckas gjort.


Vi har precis ätit Tacos här hemma, så nu är alla propp mätta :)  men mummsig värre var det.

Emelie tittar på TV, Alex tog ett bad och jag sitter här.

Men snart ska vi väl hitta på nått.. eller kanske inte.. men men..

Nått jag vet att vi ska göra :) vi ska se lyxfällan.. hehe

Min underbara vän ska vara med ikväll :) det är inte hon som behöver hjälp det är hennes x Tobias.

 


 

Jag och syster 


 

Av Johanna - 4 november 2009 17:32


Collage på våran tjejkväll :)

 


 

 

Fått lite bilder av Mickis :) haha Det är lite på våran tjejkväll vi hade på Olearys..

Riktigt trevligt och roligt hade vi.

Drinkarna bara rullade in gång på gång :p 

Av Johanna - 4 november 2009 13:39


Mallis


 


Hittade denna bild på mig och alex när vi var på mallis :) Ca 1år sedan 

Och det ser så skönt ut, vill verkligen till ett varmare ställe.

Skulle vara så skönt. 

Av Johanna - 4 november 2009 10:13


Överkörd av en buss? känns så iaf..

  

Nu har jag precis kommit hem från ryggcentum.

Och det var samma som sist knak och brak i ryggen, så nu känns det som

en buss har kört över än :S Så nu får det bli frulle och vila.

Få se om ryggen pallar att plocka lite i lgh.

Annars får jag vänta på my love. Som får hjälpa mig


Update later..



    

Av Johanna - 4 november 2009 09:54


Älskar den här låten

Editors-No sound but the wind 

 


Av Johanna - 4 november 2009 08:55




Den här låten är väl helt underbart bra :) 

Mee like ..

Lykke Li- Possibility


 


Av Johanna - 3 november 2009 16:31


 


Nu träna 

 

Nu ska jag iväg och träna, få se hur det går.

Men jag ska ta det jätte lugnt :) Lovar mammsen :) 

Sen blir det hem och hjälpa till med maten.

Hade tänkte tvinga alex och se drag me to hell :D men jag kom på att det är house.. hmm

Hur ska jag få till detta :P


aja måste kila mickis är här :)


Av Johanna - 3 november 2009 10:45


Shit va allt är stressigt.. Hinner inte göra nått.. Pruppp


  

Ovido - Quiz & Flashcards